marți, 11 februarie 2014

InstaLife #21

Buna fetelor!
 Am revenit cu InstaLife fiindca am reusit sa strang poze. Am perioade in care as poza totul si perioade in care nimic nu ma multumeste. :))
Cred ca ma cam deprima vremea de aici, acum vreo 2 zile ploua in reprize de cate 10-15min, ba chiar erau mini-furtuni, tot in aceeasi zi a fost si grindina de 2 ori.. Lovely! :))
Gata, nu va mai tin la povesti, trebuie sa fug la cursuri, asa ca haideti sa vedem pozele.
Poate va era dor de mine.. :)
Trebuie sa ma vopsesc, stiu, dar inca nu am timp de asta. 


Ma bucur mult cand are cineva de mers prin oras si apuc si eu sa vad cate ceva.
Nu stiu sa va spun ce era acolo, am apucat sa pozez si in fuga mai departe! :))
Am trisat si va arat o poza de pe google, dar spuneti sincer - nu-i adorabila briosa asta?! <3 comment-3--="" nbsp="">
V-am spus ca a fost grindina..

Mic dejun, cine doreste, cine pofteste? :))

Banoffee Cheesecake - cumparat, desigur. A fost tare bun, desi banana din compozitie nu mi-a placut prea mult. 

Dupa 2 zile de invatat intens meritam si eu un rasfat, nu? Cum altfel, daca nu cu ciocolata..

Daca nu va mai pot arata pisoiul smecher, va voi arata cerul mai des.
Toti avem acelasi cer, dar il surprindem diferit, nu? :)

Da, cerul minunat din nou. Imi place sa surprind si niste crengute de copac, parca infrumuseteaza poza.
In curand va voi arata manichiura realizata. Acum va spun doar ca ador placuta asta! 

Da, scrisul meu se vede. :))
M-a apucat nebunia si aveam chef sa scriu ceva.. Iar eu cand vreau sa scriu, scriu.. :))

V-ar placea un review pentru acest sampon? Nici nu stiu de cand n-am mai scris despre un sampon. E bun, imi place destul de mult.

Detalii, detalii.. Like it? :)

Va pup, sa aveti o saptamana minunata!
Mai multe poze puteti vedea pe instagram - @alexantza

Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...